Hlavní stránkaKontakty KHK OKOHK JeseníkOHK ProstějovOHK Šumperk
CZ flag
Centrální registr produktů a firem Hospodářské komory České republiky Axis4.info
Aktuality
Titul EY Podnikatel roku Olomouckého kraje získal Pavel Koutný | Tisk |  E-mail
Úterý, 31 leden 2017

Pavel Koutný, jednatel a spolumajitel oděvní firmy Koutný spol. s r.o., se stal jedenáctým držitelem krajského titulu EY Podnikatel roku Olomouckého kraje. Soutěž organizuje společnost EY pod záštitou MUDr. Oty Košty, hejtmana Olomouckého kraje a ve spolupráci se zájmovým sdružením OK4Inovace. Slavnostní vyhlášení proběhlo v prostorách Divadla na Šantovce. V Olomouckém kraji byl regionální vítěz vyhlášen již pojedenácté. Loni zvítězil Petr Gross, majitel a jednatel společnosti Ing. Petr Gross s.r.o.

 Čtěte více zde: https://www.kr-olomoucky.cz/titul-ey-podnikatel-roku-olomouckeho-kraje-ziskal-pavel-koutny-aktuality-6301.html

Zdroj: Olomoucký kraj 

 
Odborná konference na téma EET | Tisk |  E-mail
Pátek, 27 leden 2017

Jak funguje elektronická evidence tržeb? Jak se na ni včas a správně připravit? Odpovědi přinese další významná akce Ministerstva financí a Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR s názvem „Evidence tržeb v praxi“, která se uskuteční v pondělí 30. ledna 2017 v Clarion Congress Hotelu v Praze – Vysočanech v rámci Retail Summitu. Seminář, na který se lze bezplatně registrovat, je učen především obchodníkům, jež se do evidence tržeb zapojí už od 1. března 2017.

„Evidence tržeb v praxi“ proběhne také za účasti ministra financí Andreje Babiše, náměstkyně ministra financí pro daně a cla Aleny Schillerové, generálního ředitele Finanční správy Martina Janečka a metodiků z Ministerstva financí a Finanční správy. Nebude chybět diskuse, v rámci které budou zodpovězeny nejčastější dotazy, a také informační stánek, kde budou po celou dobu přítomni metodici rezortu financí k zodpovídání individuálních dotazů podnikatelů.

Součástí akce je prezentace dodavatelů pokladních řešení, která podnikatelům pomůže zorientovat se v široké nabídce zařízení k EET.

PROGRAM:

9:00 – 10:00 REGISTRACE

10:00 – 10:30 ÚVODNÍ SPOLEČENSKÝ BLOK

§  Andrej Babiš, ministr financí

§  Alena Schillerová, náměstkyně ministra financí pro daně a cla

§  Marta Nováková, prezidentka SOCR ČR

10:30 – 12:00 ODBORNÝ BLOK MINISTERSTVA FINANCÍ

§  EET pro velko- a maloobchodníky krok za krokem + dotazy

§  Alena Schillerová, náměstkyně ministra financí pro daně a cla

12:00 – 13:00 COFFEE BREAK

13:00 - 14:00 PRAKTICKÝ BLOK SOCR ČR
Zkušenosti podnikatelů z 1. fáze EET a prezentace dodavatelů pokladních řešení

§  13:00 - 13:15 Vodafone: „Jak vyřešit EET do pár minut“, Michal Pavlík, Senior marketingový specialista a Jakub Geršl, produktový manažer

§  13:15 - 13:30 Dotykačka, Michal Wantulok, manažer vnější komunikace

§  13:30 - 13:40 Václav Stárek, viceprezident SOCR ČR a prezident AHR

§  13:40 - 13:50 Viliam Sivek, Sivek Hotels

§  13:50 - 14:00 Martin Plachý, Royal Spa

 

14:00 – 15:00 DOTAZY A DISKUSE
Metodici Ministerstva financí a Finanční správy zodpoví dotazy podnikatelů.

9:00 – 16:00 PO CELÝ DEN VELETRH POKLADNÍCH ŘEŠENÍ

 

 
POZVÁNKA | Tisk |  E-mail
Pátek, 27 leden 2017

Dopady notifikace podpory obnovitelných zdrojů energie v ČR

30. 1. 2017 v Brně a 21. 2. 2017 v Praze se uskuteční akce formátu kulatých stolů s tématikou dopadů notifikace podpory obnovitelných zdrojů energie v ČR.

Termíny:        30. ledna 2017, 10:00 (prezence od 9:30) Brno Vědeckotechnický park TITC-VTP (konferenční sál v přízemí) Purkyňova 648/125

21. února 2017, 10:00 (prezence od 9:30) Praha Hospodářská komora ČR (konferenční sál ve 4. patře) Florentinum (recepce A) Na Florenci 2116/15

Vstupné: 1 200 Kč (vč. DPH)

Vystoupí:

Alena Vitásková, předsedkyně Energetického regulačního úřadu

Evžen Tošenovský, člen Výboru pro průmysl, výzkum a energetiku, Evropský parlament (Brno)

Vladimír Dlouhý, prezident Hospodářské komory ČR (Praha)

zástupci asociací zaměřených na OZE

Moderátoři:

Josef Kotrba, Chairman, Deloitte ČR (Praha)

Michal Štefl, viceprezident Hospodářské komory ČR (Brno)

Účast na kulatém stole prosím potvrďte do 27. 1. 2017 (Brno) a do 15. 2. 2017 (Praha) na: Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny nebo tel: 511 156 124

 
Aktualizovaná příručka pro podnikání nyní k dispozici | Tisk |  E-mail
Čtvrtek, 26 leden 2017

Aktualizované vydání souhrnné Příručky pro podnikání určené živnostníkům, malým a středním podnikům naleznete na webových stránkách komory pod odkazem:

http://www.komora.cz/pro-podnikani/prirucka-pro-podnikatele/prirucka-pro-podnikani-2017.aspx

V příručce je možné prostudovat základní informace k podnikání dle aktuální legislativy jako například přehled pracovněprávní problematiky včetně vzoru pracovní smlouvy, rozdíl mezi OSVČ a obchodní společností, nebo vzor smlouvy o dílo včetně podrobného komentáře, což je v praxi řemeslníků nejčastější typ smluvního vztahu.

Zdroj: Hospodářská komora ČR 

 

 
Novinky z ITI Olomoucké aglomerace | Tisk |  E-mail
Čtvrtek, 26 leden 2017

25. 1. Avíza výzev OP VVV pro ITI

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, jako Řídicí orgán operačního programu Vývoj, výzkum a vzdělávání, koncem minulého týdne uveřejnilo avíza výzev Předaplikační výzkum pro ITI a Dlouhodobá mezisektorová spolupráce pro ITI.

16. 1. V pondělí 16. ledna byla vyhlášena 5. výzva ITI OA

Statutární město Olomouc, jako nositel ITI Olomoucké aglomerace, vyhlásilo další, v pořadí už pátou, výzvu pro předkládání integrovaných projektů. O finanční podporu se tentokrát mohou hlásit zájemci o nákup vozidel pro přepravu osob.

28. 12. Řídicí výbor ITI OA schválil první projekty

Projekty za několik stovek milionů korun schválil řídicí výbor ITI Olomoucké aglomerace. Historicky první výzvy, které řídicí výbor vypsal, zahrnovaly obnovu kulturních památek, budování či modernizaci dopravních uzlů, modernizaci městské dopravy na drážním principu a rozvoj systémů optimalizace a řízení dopravy.


16. 12. Aktualizace hodnoticích kritérií ITI v IROP

Na Monitorovacím výboru IROP byla schválena kritéria pro hodnocení integrovaných projektů realizovaných prostřednictvím ITI Olomoucké aglomerace pro vybraná opatření.

 

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Následující > Konec >>

Výsledky 64 - 72 z 1096